2011年10月6日星期四

網誌邁向五周年


哈~電視台明明行將44周年記念,天才大員為了某種原因,避重就輕說成邁向45,箇中因由不用多說,正合主子心意。女人年齡最怕報大數,過去的周日看某前港姐女藝員一身性感裝扮,低胸長腿短裙跑上綜藝節目當嘉賓,有一幕燈光下轉身以背示眾展現薄身透光衣裳,再俯身露出美好身段,令檔主眼前一亮,當堂動L起來。

但有些偽人本身已經不大自然,裝扮了更加不自然,於大小廣告中出現令人髮指,大倒胃口,還自以為嬌俏更加叫人不堪入目。

廢話說過,今天網誌正值四周年來臨,我也來作大說邁向五周年~ 

相信下列網誌自我介紹沒甚麼人看過,借小小篇幅刊登:
Hi, 我係lark, 地球人一個囉,哈哈,假如你問我寫完野無人睇感覺會點?
就等於打左八圈麻雀都未曾開胡一樣, 心到震埋~~

哈哈, 其實你睇到呢段字即係有人睇啦~ 曾經鍾意買下馬仔、打下麻雀、睇下足球,最弊完全唔入腦,人地如數家珍咁,我就學極都唔識,記唔起馬名、球員名稱,甚至於番數都唔識計,淨係識俾錢就得?

2000年8月18日,無聊地製作左一個網頁,講既都係自己眼中所謂懷舊事,幾年後竟然學人寫下Blog,視無畏零收視為己任,再戰網路!其實最緊要自己過癮~ 哈哈,開Blog 真係易過整網頁,你都黎玩下啦~~

在云云網誌之中,得到閣下捧場支持証明我們有緣,縱使雜架攤分店內容異常沉悶,收視率回應毫無起色,檔主仍然願意繼續向你發放悶蛋!

回顧過去日子,有些Blog友已給我悶走,不再和在下聯繫,衷心多謝那些仍然願意留下來和我分享點滴的腦友記,謝謝大家支持。


群星齊賀本網誌邁向5周年~ Happy Birthday~!!! 

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger