2007年10月23日星期二

汗顏 (一)

今回檔主再三自我澎漲,所謂何事?

旦哥鄭丹瑞先生於其經濟日報專欄,連載引述在下的意見作出回應,與網誌同步刊登,之前他曾在此留言版回覆,今云在報章上再三刊登,半分警喜,萬分汗顏。

此事得出一些客觀結論:

1. 証明鄭先生重視檔主的意見,大家素未謀面認識,非常榮幸,他沒有惡言相向,真的君子所為,也許基於藝人身份形象吧~(一笑)
以前看他文章說曾經在隧道塞車時和其他司機互不相讓兼破口大罵,是真是假?
2. 藉著鄭先生回應,解答了各位持冷眼旁觀好事之徒心中的疑問,說明應做就去做的道理。
3. 我沒有再在其網誌回應,其實只想淡化事件,免令人誤會檔主生事。說是賜教,愧不敢當,深信善意批評,對方不會怪罪於己。
4. 其實這是個反宣傳,當人人讚賞,熱切期待,自己反高潮潑冷水,希望帶起話題討論,藉此作出民意調查。(不好笑)
哈哈,誰需要你反宣傳?

自問自答(一)

Q :請問 lark檔主, 還是檔主lark?到底邊個稱呼先至o岩?因為見你有時咁寫,又有時咁寫?
A: 其實有時我都攪唔清自己稱呼,就咁叫我 lark, 只不過假如響網誌有幾十個網主叫 lark既, 叫檔主lark比較易認, 咁老土綽號都係我獨家, 兼唔會去錯第二恕... 最怕自稱咩哥、物哥。

Q: 你個網頁雜架攤都執左好耐,點解突然之間寫下網誌,我睇來睇去你講來講去都係三幅被,唔怕悶親人咩?
A: 先講下點解會學人寫網誌,原先我響自己網頁留言版度自言自語, 今個月頭收到留言版供應商既通知話要暫停服務, 苦無空間平台俾我繼續發UP風, 之前已經有網友叫我: 獨樂樂,不如眾樂樂, 於是試下將d懶有趣既廢話擺上blog, 當做廢物回收, 一時間醒起yahoo blog, 鼓起勇氣寫左第一篇, 兼且以前影左堆相, 想分享一下,做下看圖作文,一來網頁儲存量爆棚, 又廢事申請多個account, 於是揀左呢度, 貪佢方便易用兼中文介面, 有Yahoo mail 就用得.....

至於講來講去三幅被, 唉....你知唔知地球人人口增長迅速, 2000年到家陣都七年幾啦, 果時心智廿零歲既人, 今年都成三張幾, 佢地變左做老餅, 就會有興趣睇下D老野, 所以話舊野永遠都有堆新客, 兼且悶蛋觀眾以倍數增長, 入黎睇既機會同樣提高。要更正一下你條問題,咩悶親人呀?我屋企人(親人)都唔會睇呢個blog,佢地一係就唔識上網,就算識上網都淨係睇股票價格....

Q:你唔驚寫左無人睇咩?
A:之前攪網頁果陣都無期望會有人黎睇,結果都有幾個捧場客,呢D老友記大部份都係素未謀面既網友,有d本身做開網頁都非常客氣咁互相留言支持鼓勵,簡直係一個奇蹟,曾經有出版社同傳媒賞面,要求檔主合作或出鏡,都俾我推左。好高興當中某D機構既刊物有登到本網站既連結,多謝支持。(咁到底驚唔驚無人睇先?)

Q:唔好作到咁大喎...
A:我份人響現實世界好低調,唔多出風頭,更加唔到我出,自問無咩資料向有關機構提供,網頁只有零碎生活片段,大把人有料過我,只不過我得閒整網頁扮下代表咁款,響網絡可以口水多過茶,盡情發揮,我都希望響網誌度識番D志同道合既網友,齊齊吹下水,可以滿足一下自戀心態,好彩網誌唔使出埋個樣,玩得放D,響現實工作中,有D響痀肥時做左七年既同事,每次碰面都傾唔到半句計,非常生疏。

Q:同類講生活題材既網誌咁多,點突圍而出?
A:請大家記住,寫網誌係玩同埋自娛,唔好期望有收成結果,唔係出一堆字一堆相就可以成功,要靠一個緣字,之前響一個forum賣過廣告,而呢個forum已經荒廢左好耐(一笑),就係想有人響荒野尋覓,發掘到循環再造,咁都遇上既緣先至難能可貴,睇得有共鳴兼有回應即使俾人鬧都覺得感謝萬分,做人懂得知足感恩,已經係件好事,哈哈,唔使講到要貢獻社會咁偉大,唔做犯法事唔傷害人,已經功德無量。(越講越遠.....)

本篇廢話完

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger