2022年9月15日星期四

轉:食碟式CD機問題請教


轉自林狗IG圖片,林公子原來用食碟式CD機架?😮😮😮

以下答問轉自某大討論區:

問:

可能離題...但因為同CD有關...都係度問吧...反正黎開呢度
話說我幾個月前買了一部CD機 , 係垂直式食碟 , 插張碟係個口,佢會慢慢食落去...

初頭都唔覺有問題 (可能都集中聽兩,三張唱片) , 後來就慢慢發現問題出現 , 食了隻碟,但吐唔番出來 , 有時只吐1/5 , 有昤1/10 , 有時直接要用甲子甲番他出來

但又好神奇 , 唔係隻隻碟都係咁, 有D又好正常,食到又正常吐到 , 我打去CS問,他們講我隻碟有問題... 但我買的都係正版黎

想請教有冇師兄有相關經驗 ?

答:

該 CD 機會整花隻碟 >>> (非常同意,所以聽的都是CD-R。)

師兄換機穩陣啲!

永遠對此類cdp列入黑名單  >>> (最多人以這個回應!)

呢種機,搵鬼買,我試過放隻中山美穂日版cd落去,播完頂住出唔返嚟,搞到我要成部機拿去維修中心,叫師傅開機幫我攞返隻碟出來。>>>  (點會放隻正版碟落去架....😆)



而檔主家中也有架類似置頂式食碟的機器,多年前意外地放入幾張CD之多,一張也退不出來!做人真正的進退失據。

正所謂若要生活好,千奇唔好買飛X蒲。😆😆😆


年初添置一部小型音響,適合地方有限的家居使用,音質尚算OK,給家中長者使用USB聽歌,不用常常換碟。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger