2022年5月29日星期日

扮電台節目_20220529


OPPRESSION BLUES - 山下達郎
Niji - 菅田將暉
GIRI GIRI - 鈴木雅之
One Life - Ed Sheeran
Anybody Else - Faouzia
Perfect Melody - Jonas Blue, Julian Perretta
===
overthinking - Luna Is A Bep
Not too close - kayan9896
嘔吐 - my little airport
現代戀愛安全手冊 - 衛蘭 Janice Vidal
Hypocrite - CHANKA
我地 - 鄭欣宜
這裏 - 岑寧兒
===
Hold On - Rod Stewart
Love Is A Lonely Thing - Kings Of Convenience, Feist
Jojo - Winona Oak
Summer Ride (With No Brakes) - Tofu Kingdom
Love Factory - Metronomy
===
Strangelove - Depeche Mode
跨啦啦 - 黃耀明
Home And Dry (Ambient Mix) - Pet Shop Boys
寫一首歌April 5, 1969 - 順子
幸せになるために - 中山美穂
我最愛的一個 - 中葉

重溫或下載

https://soundcloud.com/itz6enx5hvux/stream-20220529?utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing

https://mega.nz/file/QBxFFD6K#NTy1h-kgukKmHeCFU9pXbkWV3-i81z-Wbm7EIsWMBa0



其他集數下載:



尊重自己的選擇

間唔中都有人分享本網誌圖片,無任歡迎,多謝支持!


原出自本篇網誌

這位仁兄簡直賞面,連條link都分享埋。

講多少少面書度冇講到嘅古仔,話說近日返左幾十本新刊,已經貼左大半標貼,老細忽然話個號碼唔啱,要改改佢,我就話係你寫明係咁果喎(為乜要改?),之後自己忍唔住爆晒粗直頭抗疫嚴重疲勞咁款!燥狂症發作呀我。

剛過去的星期五黃昏,在這個放工時份記錄了這一刻的無聊,腦友記話去環球、八達囉!

轉自日本攝影師的IG相片分享,已忘記行夜街是甚麼感覺,以前放工會沿路往模型店/玩具舖消磨時間,和大家一樣喜歡行旺角一帶商場,一路行一路屎忽撞屎忽、人迫人最開心,那時候有句口號 : 改自Beyond歌曲,「旺角是你家!」那年代哪有打咭這回事,買東西一定多過現在,現有弱智能手機自我陶醉胡說八道一番。
 
絕對尊重為了迎合某些條件而種豆的人,但更尊重自己的選擇,做人向自己負責是非常重要,本文重點就是最尾這段。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger