2019年7月4日星期四

假如咁...

早幾晚睇左張堅庭導演嘅「古惑大律師」,LD年代已睇過,值得重溫,睇芳華正茂嘅Do姐客串幾幕已值回票價,全片現場收音深得我心,戲唔一定要有飛車爆炸場面嘅,劇情取勝,總言之講古唔好駁古,當警方鑑証科屎嘅?XDD



實在多謝收費電視電影台這平台,近月看多了電影,不分新舊,有興趣便看。

有晚播「選老頂」,無意中看見阿澤有份演便看,錯過頭半粒鐘,幸好後來的對白已交代大概劇情。

從前往戲院看電影,也試過因購票而遲進場,一進場已播映,那套片好像是最佳拍檔續集,那年代根本沒留意演員配音問題,那年代根本就是配音員撈外快最佳良機,也是港產片最離奇之處,電影公司聘請演員演出也是讓觀眾看其演技,後期製作一味貪快和就手,浪費演員說對白時的神采。

比方說「天若有情」如果是現場收音的話,片子會更精彩,綠葉如朱鐵和、黃文慧、仙杜拉、吳浣儀等演出便有看頭,最混蛋不過劉華不是劉華聲,那年代忙忙忙!Beyond唱的主題曲插曲固然正正正,配合畫面正正正,可是片中浪漫是由配音員之聲演戲,浪費如此一套可一不可再的經典。

每當看見有些片是朱子聰、張炳強配劉華,真是得人驚。

不如模擬一次,假如「古」片要配音的話,搵邊個配好?
八九十年代香港電影蓬勃,演員唔得閒親自配音,咁就極有可能咁:

陳敏兒配Do姐,事實上有D do姐演嘅電影要搵人幕後配音。

陳欣配梁家輝,監獄風雲內的梁家輝就係佢配。

方剛律師角色極有可能係朱子聰配,劉嘉玲好有可能係沈小蘭/盧素娟配。張堅庭好可能係陳永信配.....

話說九十年代中左右,呢D電影配音員忽然回流電視台搵食,因為電影多數現場收音。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger