2022年3月11日星期五

大胃鮑伊?


前日下午五點幾果陣收到七八下警報聲,第一時間仲以為通知曾經身處確診地點,自護軍打到黎?手機中毒?

一路以為部機冇安拉,係唔會收到D咁驚嚇嘅訊息...啦!

自問孤陋寡聞,以前健力氏已變成金氏(見圖),是不是金日成世界記錄?所以非常明白「大胃鮑伊」即係形容一個人好大胃口食左碗鮑魚伊麵囉。




以前中華英雄專欄教大家漫畫面相,其中兩眼之間距離大約一隻眼左右,現實卻是不可能,遠有戚美珍,今有蔡小姐,一時忘記名字是甚麼,見諒。

題外話,吳小姐的喊戲仍有待改進,有天看某戲片段,介紹童星話哭便哭,當然感觸落淚和放聲大哭是兩種層次的表達方法,天才波便是天才波,把虛情假意弄得真真實實,同時戲劇醞釀出味道,令人有共鳴看得投入,這個電視台似乎做到了,演員和觀眾質素同樣提升,有廣告商支持,便是叫好的作品。

不知自己說甚麼,扮磚家?


上班前檢一檢,正宗安心出行。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger