2021年6月29日星期二

一向抗拒乘搭地鐵嘅大叔

 

(網圖) 通車有咩值得咁興奮呀小朋友!?


文標題講緊果個就係我呀,平時冇乜運動,手腳唔多協調,所以從來十分抗拒乘搭地鐵,對上落樓梯產生果種壓迫感怕怕,特別係繁忙時間人來人往果隻,本人自認十分論盡,行得慢阻治地球轉,平時行樓梯都好易三步唔見兩步叉錯腳,所以在下絕對絕對唔會選擇搭地鐵作為日常交通工具,人況且又唔係老鼠,做咩響山窿度捐來捐去先得架?

話說上星期四晏晝要去黃大仙聽講座,自己已經堅持以巴士轉巴士方式去目的地,咁橋響車站見到一單意外發生,果日下晝傾盆大雨有個阿叔落車時跌親,哎呀一聲,見佢撞向斜紋渠邊,擦損手臂血流如注,當時嚇到檔主不知所措,好彩有個年青人出手相助,致電白車,又有人擔遮為傷者擋雨,自己就好放心"懶"趕時間搭車走人,真係千萬個唔好意思幫唔到手,希望果位先生早日康復。

完全明白巴士站站停有客上落,車程差唔多用左成粒鐘先去到黃大仙,包括轉車等車時間喎,兩點左右到達算幾準時架啦。

落堂散水果陣要用地鐵行人隧道過對面馬路,無可奈何兜左幾十級樓梯,感覺十分不便兼戇居。

為左年尾工作評核報告有野可寫,記低曾經參與過乜乜訓練講座咁囉!XDD

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger