2022年5月12日星期四

問你瞓醒未?


作為一個盡責嘅香港人,關心一下返工狀況亦屬合情合理,檔主多數朝早六時左右起床,連忙開router上網查詢天氣,當時仍然黃雨,到左響專頁分享嘅時候已經取消暴雨警告訊號。

學乜乜乜秘密專頁塘邊鶴話齋 : 想唔使做呀,辭職啦。

好多時都睇到呢D咁不負責任嘅言論,苦主明明呻緊工作間嘅不平事,果班旁觀者郁D就叫人唔做,兼且淨係識講D毫無建設嘅回應,真係有咩群組就有咩人嘅存在,正宗係一班無腦無同理心以為自己好串嘴嘅網民,食飽飯等屎疴,得罪晒各位兼話埋自己添。


正所謂人言可畏,有網民差不多一年前在其街頭攝影香港文化社區故事IG分享了這張相片,隨即被人批評(?),正所謂有甚麼人便看到甚麼事。

原文如下:

//話說早幾日post左張母女天橋嘅相
俾人標籤我係一個胸奴
話我只花精力後製立體女生的部位
我覺得都幾莫名其妙//

先不說街拍道德與否,攝影師在街上戴上口罩恐怕沒人認得出,拍照角度取材也許會更放任倒有可能。

無論如何,看人家記錄日常生活點滴事可否抱著平常心處之?放諸網海,帖主對這些所謂回應/意見認真的話便輸了,也許言者無心,聽者有耳,常記無聊人與空氣同在,故此我們需要自省,低俗反映出人格,在網上言論要小心謹慎,幽默和侮辱只差一線。

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger