2008年9月21日星期日

拖鞋比較


笑,檔主對拖鞋都有研究?
你們是穿著這樣款式的拖鞋嗎?
 看似同樣款式,請細看上下圖之分別。
 一個是SP牌,另一個是SF字樣。
 鞋側一個是印著Sport Power,一個是Foot Loose。
 SP鞋側刻有Olympics字樣。
SF貨是沒有刻字的。

到底哪一款正貨?
SP牌子,膠味沒有那麼重,SF貨那款很臭。
檔主在區內街市找到的只有SF版,SP算是十分罕見。

話說某年舊曆新年前夕日子,往某屋邨店舖選購新鞋,或順道往街市購買了SP版拖鞋,回來和舊的對比下,發現有所分別,兩者價錢相差不大,穿SP版感覺上不會[癡]腳的,膠味也不重,現在回想SF貨可能又是甚麼商人生產的仿製品。

後記

現在也不用穿這些款式了,正如有網民說:拖鞋踏帶容易甩下來,買對全膠啤成形的拖鞋襟著D!

14 則留言:

  1. 我小時係著海馬牌布帶人字拖。呢個牌子都有仿製品。估唔到仿製品而家TB都有賣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先好歡迎Unknown 的回應, 簡直是沙漠中找到水源, 罕有...我覺得拖鞋雖然係廉價品, 最緊要耐用, 網誌說的拖鞋搭帶位很易甩, 已經無買好耐, 依家較為喜歡一件成形啤出黎嘅拖鞋, 價錢廿多元左右, 用左差唔多兩年有多, 幾好質地~!!唔臭兼唔會痴腳~

      刪除
  2. 無意中睇到幾年錢喺度留過言,你仲有無著SP拖鞋呢?

    我就仲有著海馬牌人字拖,不過而家呢重舊式拖鞋越來越難買。仲有,而家大把款可以揀啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你個名就係海馬牌人字拖呀,幾好聽喎...而家已經無著SP拖鞋,家陣興一件成形嘅拖鞋,較為襟著D。講個笑話你知,早排親戚過黎拜年,諗住靂對珍藏全新SP招呼客人穿著,點知個搭帶甩左,嘩,真係尷尬! 希望你得閒都多多捧場啦。

      刪除
  3. 對SP拖鞋沒有丟嗎?我有方法可以整番條帶,保證穩固和襟著。信我,因為我係SP拖鞋超級fans嘛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經掉左好耐囉,估唔到有SP拖鞋超級粉絲留言~ 好歡迎你。

      刪除
    2. 多謝你😊
      哎呀😅可惜。想問係咩色嚟?

      刪除
    3. 都係藍色款,未著已經甩出黎

      刪除
    4. 咁可能擺得太耐,啲膠水老化咗,條膠帶咪甩囉。

      刪除
    5. 所以多數買一件膠成品著,一有踏帶好易甩,唔襟

      刪除
  4. 係呀!因為堅鐘意。依家我SP/SF拖鞋都會著。兩款都一樣鍾意^^

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger