2009年10月30日星期五

聽歌由小學開始...

藉著還未患上老人痴呆,寫多點回憶。

小檔主七十年代尾八十年代初還在屋邨居住,上午負責看舖中午上學,那段時間樓上街坊喜歡用Hi-Fi 聽歌。


他們大大聲播著「關正傑名曲選」,配以回音效果播出殘夢、期待,基本上由頭播到尾。

有段時期是蔡楓華倩影、白馬王子。


哥哥認識一位朋友,他十分喜歡聽英文歌,John Lennon 的 Woman ,巴巴拉史翠珊的Woman In Love之類歌曲,更錄了一盒雜錦卡式帶,有幸地保留至今。

就是這樣開始接觸英文歌,年代更早一些,還記得電視台用作攝時間的MV,最深印象當然是Don McLean 的Vincent,歌詞不明白是甚麼,但小弟唸口黃一起唱,更以玩具結他伴奏。

當時擁有一套音響器材簡直屬於妄想,檔主家中只有一架卡式機,專錄電視台節目所播的歌曲,八十年代初左右才換上一部立體聲款式,是家兄利用暑期工薪酬購買的,聽聞他那位朋友竟然用鞋擦清理黑膠碟,簡直一絕。

小檔主的嗜好很受哥哥影響,他喜歡的,檔主也跟隨。

升上中學後,隨當時中外流行榜而聽歌,這是個沒有Mp3 的年代,只有請求同學代錄,或者自行租唱片轉錄,那時很多同學也拿黑膠回校。

一個美好的八十年代,永遠令人著迷。

16 則留言:

  1. 《殘夢》詞的意景好正呢,唔知係咪《天龍訣》結局一幕太深印象呢~
    [版主回覆10/30/2009 16:21:00]其實關正傑唱的版本, 有沒有在片中出現過 ?? 上網搵到余安安唱的悲傷走音版MV...套劇重播過咁多次, 一次都未睇過, 反而歌曲在當時十分流行....哈~ 真奇~!!

    回覆刪除
  2. 八十年代確是一個美好年代!關正傑的哥亦實在動聽,不其然想起苗可秀飾演的粉羅殺!
    小時侯,有空便錄歌,許多黑膠碟,有些仍在!但只得個「擺」字!
    [版主回覆10/30/2009 16:29:00]講起呢隻關正傑既精選碟, 係響鴨寮街地攤買番既, 以前係聽卡式, 網誌個張相係黑膠第二版封面.... 我買果隻係第一版, 字體擺位有d唔同...以前對d碟如珠如寶, 依家都好少歷黎聽....
     

    回覆刪除
  3. 好歌~~百聽不厭~~
    [版主回覆10/30/2009 16:30:00]絕對係 ~ 金曲黎架~

    回覆刪除
  4. 我印象中有出現這首歌呢,也是那個名場面,白彪叔在白雪飄飄時伏在余安安姐肩上死去時奏起...
    [版主回覆11/02/2009 09:59:00]你講呢個場面正是那個Youtube MV 的內容 ~~

    回覆刪除
  5. WING BLOG 小小的收藏2009年10月31日 下午10:59

    鞋擦清理黑膠碟.真係高人~你也不錯吧!有家兄關照.
    不用自己死慳死底儲錢買機 , 當年我買部雙卡式唱機 . 慳足 8 個月 ~~ 陰公
    [版主回覆11/02/2009 10:07:00]做細永遠有著數 ~ 坐享其成 ~~!!

    回覆刪除
  6. 我係the beatles fans,當然,John Lennon我都有聽啦! 最近佢哋又Game又CD,又賺一大筆啦。
    [版主回覆11/02/2009 10:47:00]Beatles 十分經典, 永遠一個Legend , 吸引了一代又一代樂迷 ...

    回覆刪除
  7. 真的好舊呀~~~ 
    [版主回覆11/02/2009 10:48:00]咁你聽過未?

    回覆刪除
  8. 上圖「關正傑名曲選」封面,似是其後復刻CD的版本呢。
    [版主回覆11/05/2009 19:52:00]據聞是第二版黑膠封面, 亦是復黑版CD 封面, 我果隻黑膠唔係咁樣 ~ 

    回覆刪除
  9. 舊版黑膠封面字體較秀麗,上圖文字太四正了。
    [版主回覆11/20/2009 10:45:00]總之初版封面感覺好點~ 

    回覆刪除
  10. 而且封面文字攪錯了。
    [版主回覆12/15/2009 10:00:00]歌好聽已經達標 ~

    回覆刪除
  11. Kowloon, Hong Kong.2010年2月4日 上午10:40

    我 係 林 仔 ! 老 友 , 好 彩 我 識 找 到 來 新 竇 ... Geocities 關 門 好 多 舊 朋 友 失 縱 我 有 轉 黑 膠 落 電 腦 , 好 有 80 味
    [版主回覆02/04/2010 11:00:00]真係好耐無見啦 ~ Geocities 關門大吉, 真係咩都無晒~ 好在響Blog 度撞番一兩位老友 ~ 樓下回應者阿wing 都有玩開黑膠, 可以互相交流下啦 ~~

    回覆刪除
  12. Kowloon, Hong Kong.2010年2月4日 上午10:45

    >>一個美好的八十年代,永遠令人著迷。 同 意 , 雖 窮 但 有 希 望 , 精 神 充 實
    [版主回覆02/04/2010 11:01:00]你會唔會響Yahoo 開blog 呢?

    回覆刪除
  13. Kowloon, Hong Kong.2010年2月4日 下午2:19

    我 已 經 有 啦 ! http://johnson.tmfc.net
    [版主回覆02/05/2010 09:56:00]你呢個網歷史都好耐下喎~ 夠晒堅固 ~!!

    回覆刪除
  14. Kowloon, Hong Kong.2010年2月5日 上午10:22

    有 D 亂 , 舊 野 太 多 , 尤 其 廣 告 ... 現 在 執 緊 唔 見 你 的 舊 野 , 無 放 出 來 ?
    [版主回覆02/05/2010 16:54:00]舊野指的是哪些?雜物間都有些雜物,稍後或會重新復刊....

    回覆刪除
  15. 80年代的長毛 band友夠經典,當年年長的朋友夾 band個個都長毛爆炸,我阿媽話臭飛咁樣,但一首中文改篇歌:滴著熱血,插碎玻璃....亦令我做了bon jovi的fans
    [版主回覆06/25/2010 20:25:00]香港樂壇好勢利,BIG FOUR竟然唔預吳國敬,佢起碼有作曲才華,起碼叻過果幾條友仔~聽Bon Jovi 又好過聽MR抄歌,我都曾經買過Cross road 精選,聽You give love a bad name ~ 感覺怪怪,可能先入為主聽中文版先。

    回覆刪除
  16. 終於有網友上載片段了...
     


    [版主回覆04/03/2011 11:16:00]呢首歌真係金曲~ 這電視劇反而重播過咁多次都未睇過~!!

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger