2009年12月8日星期二

披頭四●The Beatles In Mono



轉載一位來自日本披頭四粉絲,把今年九月九日發行但絕了版的The Beatles In Mono Boxset 開盒喜悅分享給大家,十足遇上處子之身的美女一樣,興奮得難以形容。

假如大家收到的聖誕禮物是這盒東西的話,該如何處置?轉賣出去賺錢好了?

套裝設計十分精美,封套跟原裝黑膠碟一樣般,實在不捨得拆開呢。(網上圖片)

此產品分別推出Stereo Remaster & In Mono 版本,有人說單聲道版本較為原汁原味。

維基百科這樣說:

The albums Yellow Submarine, Abbey Road and Let It Be are not included in this set.....

由於上述三張唱片推出當時,已經是立體聲版本,故The Beatles In Mono Boxset 並沒有輯錄這三張唱片。

假如要一氣呵成重溫披頭四經典,便要購買Stereo 版。

說實在,檔主對Beatles認識十分膚淺 。

各位如不喜歡他們的歌不打緊,大可從Beatles各成員服裝打扮看看六七十年代的演變,由一派斯文至後期滿面鬍子嬉皮士裝扮,永遠走在時代尖端,十分型仔。

互聯網發展至今天,他們的資料大可從網絡中搜尋,歌迷勢將以幾何級數增長。

縱使Beatles 四子只餘下Paul Mccartney & Ringo Starr ,歌迷心目中仍舊四位一體,經典還是會延續下去。

6 則留言:

  1. 心目中....四子就四子...不會缺一的~~正如beyond一樣~~haha SHIT~~~入第三次驗碼~
    [版主回覆12/10/2009 16:46:00]歌曲保留了昔日記錄, 是永恆不變, 歷久常新 ~~!!

    回覆刪除
  2. Beatles最失敗就係得罪左耶教, 招至解散之禍!
    [版主回覆12/10/2009 16:48:00]得罪耶教?? 呢樣唔多清楚囉~

    回覆刪除
  3. 那時我才剛十歲,在看新聞報導時,覺得「點解歌迷對偶像會係咁」?
    [版主回覆12/10/2009 16:51:00]事件簡直誇張。
    假如John Lennon 未瓜, 都有七十歲囉。

    回覆刪除
  4. WING BLOG 小小的收藏2009年12月9日 下午11:02

    Beatle~紅藍精選碟夠經典
    [版主回覆12/10/2009 16:56:00]希望所有喜歡Beatles 的人繼續喜歡他們 ~ 我認識一位學弟,年紀輕輕,竟然也喜愛他們,所以不應分界限,好歌要聽,甚至要唱.....

    回覆刪除
  5. 我中二時,因一位同學老豆係The Beatles fans,佢介紹我聽後,整個中學的那幾年,基本上就係聽The Beatles同埋John Lennon。 佢地幾年就整啲咩版呀,咩從未發表作呀,總之就有個理由發財,近期又疲埋入Game界..... 好在我靚仔窮,而且佢地啲野又小玩具出,唔係真係破幾次產都唔掂。 老實呢套remaster我就唔買㗎啦,佢地啲CD,我都齊晒,今次唔做死士囉,之前買過佢地隻「1」大碟,係以前嘅No.1嘅大集合,我買咗仲比女友串,話我有晒啲歌都仲買.....
    [版主回覆12/10/2009 17:06:00]據說今次remaster 用左幾年時間,Engineer執靚晒d聲,包裝又正,  但價錢又貴,就算買左都唔捨得拆開...
    我聽歌就好受阿哥影響,後來出黎打工就會買下CD,慕名之下買番d舊碟.....依家好少坐定定聽Hi-Fi,用電腦播歌要求自然唔多......

    回覆刪除
  6. 反而靚仔時去同學屋企聽黑膠beatles仲有feel,而家master咗,完美得濟,未必係想像中咁好
    [版主回覆12/13/2009 12:42:00]我就未聽過黑膠版本,回想起原來最初接觸Beatles歌曲,就是八十年代有隻Star On 45 Medly 大碟,十分有技巧翻唱Beatles Song Medly,那時都不知道原唱者乃Beatles,十幾年後,買了紅藍lo-fan精選先知原來如此 ~ 其實聽Beatles 要逐隻碟欣賞 ~ 先發現好多精選都無收錄的佳作 ~!!!

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger