2011年1月7日星期五

轉載:特撮英雄真面目





假如大家有看昭和年代的特撮片,可能在片頭字幕中發現「大野劍友會」的名稱,這個組織好像成龍電影成家班一樣,片集全靠一班幕後龍虎武師擔當特技拍攝。


  難得有一本會刊記錄一些大家或許遺忘的真英雄。


哎呀,我們心目中的英雄,真身原來是....簡直美好形象幻滅啊~~~


奇就奇在,演員名單中,宮內洋永遠風見志郎,同時飾演V3,看來都是騙人的。




新1號特技演員中屋敷鉄也在富士山留影~!!


中屋敷鉄也曾經做過多套幪超替身,Rider X 都有兩個?每套特撮總愛玩真假超人橋段?


五勇士粉紅女是男的?哈哈~~~~




天龍俠又是中屋敷鉄也扮演。

大家齊向這班幕後英雄致敬。 
書刊圖片轉自Oldcake Forum ~~ !!








附上精美網圖。

15 則留言:

  1. 其實拉打頭幾集都係藤岡弘親身上陣, 因為炒車先改用大野劍友會 說起替身演員, 最近連拉打的替身也被偶像化(又是電王的影響....), 像高岩成二, 男女FANS都大有人在
    [版主回覆01/09/2011 11:29:00]響oldcake 度都有人咁講過,一套片集既奸角怪人、嘰嘰都要有人扮演,大野劍友會貢獻實在偉大~!!

    回覆刪除
  2. THX
    [版主回覆01/09/2011 11:30:00]welcome~

    回覆刪除
  3. 歲月無情,有些都已離逝了......
    [版主回覆01/09/2011 11:31:00]人生就是如此..

    回覆刪除
  4. 原來大野劍友會係替身組識,今日先知...
    [版主回覆01/10/2011 15:03:00]我就早你兩日知~

    回覆刪除
  5. 其實以前拉打都要好好身手,佢哋經常要飛車,又有爆破場面,騎馬場面都有出過,經常性要風雷電,又要喺啲碎石滿佈嘅山間滾地,啲靚仔演員邊有咁好身手?
    [版主回覆01/10/2011 15:12:00]但係當年睇係唔會知道事實之所在~!!
    以前直覺主角=超人,咸蛋超人都唔係主角親身上陣, 似乎唔夠完美.....又打得又演得先至似樣架.....

    回覆刪除
  6. 風 雷 電
    [版主回覆01/10/2011 15:09:00]無 厘 頭

    回覆刪除
  7. 幕後演員無限獻技,始為靈魂所在。
    [版主回覆01/10/2011 15:10:00]向他們致敬~

    回覆刪除
  8. (Empty)
    [版主回覆01/11/2011 17:23:00](Empty)

    回覆刪除
  9.  向真正幕後英雄致敬 !!!!!!
    [版主回覆01/11/2011 17:24:00]最好睇一幕, 係V3電單車響爆炸中跳起來~ 勁度十足~!!

    回覆刪除
  10. 致敬~
    [版主回覆01/11/2011 17:25:00]Yeah ~~

    回覆刪除
  11. 哈哈幾過引喎,邊樹買架?
    [版主回覆01/14/2011 12:26:00]哈哈轉載圖片黎架, 響oldcake度搵 ~

    回覆刪除
  12. 等於元華係李小龍替身,火星就係成龍替身
    [版主回覆01/16/2011 17:31:00]以前以為親身上陣呢~

    回覆刪除
  13. 以下圖片呢位大野團員,佢曾經被實體化出過塘膠公仔架!

    [版主回覆01/16/2011 17:42:00]
    是否類似圖中七十年代玩具造型?

    回覆刪除
  14. 應該係早十年八年前一D日本細公司出嘅,扮晒七十年代出嘅除頭盔膠品,不過個頭就用咗大友團員,都幾得過癮架!
    [版主回覆01/18/2011 10:11:00]哦...原來如此~

    回覆刪除
  15. 當時的特攝片真是超正的, 幪面超人 ichiban 的 
    另外我有幾套都好有印象, 雖然已經三十幾年了:
    獅子丸


    彩虹化身俠


    月光幪面俠


    伏魔三劍俠


    [版主回覆01/26/2011 12:27:00]呢幾套除左月光幪面俠之外, 其他都有睇過~  但係劇情唔記得囉....
    伏魔三劍俠段片係卡拉OK, 可以跟住唱~ 正呀...

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger