2011年4月3日星期日

幪面超人四十年(一)仮面ライダー大全集(上)













修訂內容,廢話少說,分享全集精選圖片,與眾同樂。#拉打

9 則留言:

  1. 細個就係含住啖飯,一路食時一路睇佢:風!電!電!...
    [版主回覆04/06/2011 19:11:00]最記得風雷電呢招~!! 同埋以前儲過一d拉打公仔紙~!!

    回覆刪除
  2. 始終都係覺得本鄉猛形d!
    [版主回覆04/06/2011 19:12:00]第一個幪超零舍深入民心~

    回覆刪除
  3.  在過山車那幅.....真係型......比我就腳仔軟
    [版主回覆04/06/2011 19:16:00]藤岡弘呢身造型令人信服,初期更親身上陣扮演超人...

    回覆刪除
  4. 演{幪面超人}1號, 2號及V3的演員: (1) 藤岡弘, (2) 佐佐木剛 及 (3) 宮內洋, 其實也演過多套在香港有播放的日劇. 不知道各位"老鬼"記得多少套呢? ... 我立刻想起:
    1) 藤岡 弘: [白い牙](RTV), [特捜最前線](TVB, 約1981年),..?
    2) 佐佐木 剛: [Go Go スカイヤー](RTV)
    3) 宮內 洋: {龍虎群英}(TVB), {猛龍特警隊(後期)}(TVB)
    以上方括號[]的劇名是日文原文, 因為我記不起它們在香港播放時的劇名.
    --想必是先入為主, 我至今都比較喜歡初期幾代的幪面超人, 盡管稍為簡陋.
    [版主回覆04/06/2011 19:20:00]多謝巴別兄的補充~  佐佐木剛主演那套叫做天地雙龍~ 飾演地龍俠~
    我喜歡1-7號幪超 ~ 最為經典~!!

    回覆刪除
  5. 這本老餅幪超迷一定不可錯過
    [版主回覆04/06/2011 19:21:00]呢本資料都算詳盡~

    回覆刪除
  6. 多謝分享呀 
    [版主回覆04/06/2011 19:21:00]唔好客氣~

    回覆刪除
  7. 我最鍾意就係拉打一、二號同怪金剛 一套拉打可以去到九十幾集,難怪各小朋友入晒腦,不過當年的劇集內容都無甚印象了,就算再看返都不是那時的感覺,所以看看刊物就好了
    [版主回覆04/06/2011 19:24:00]依家睇番都係得啖笑~  超人同怪人打起黎好就住就住~ 有少少情懷不再~!!

    回覆刪除
  8. 我還是想囉嗦一點追加一下:
    --謝謝您提醒! 我差點忘記 {天地雙龍}! (怎麼能忘記演 白川悅子 的 堀江美都子 呢?!) ...演 天龍俠 的 夏 夕介 剛剛在本年(去年?)逝世!
    --至於我提的, 佐佐木剛 演的 [Go Go スカイヤー(Go Go Skyer)](RTV) 其實不是特撮劇. 它是時裝處境劇. 故事講一班飛行服務隊, 佐佐木 演其中一名隊員.
    [版主回覆04/06/2011 21:28:00]哈哈~天地雙龍原名係宇宙鉄人キョーダイン,我竟然當你講果套係果套~  呢套片集劇情講咩都唔係好記得,淨係記得叭地變地龍車~同埋識講野既天龍機~
    至於gogo skyer真係無咩印象~
    多謝你既支持就真~ 歡迎討論~!!

    回覆刪除
  9. 呢本曾經係夢寐以求的天書 !!
    [版主回覆04/17/2011 18:02:00]廿幾年前呢本算係經典野~

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger