2011年4月7日星期四

幪面超人DVD




自問不是甚麼超級粉絲,四大隻光碟已經足夠。Double Rider 劇場版看了三次以上,次次睇都好鐘意,自己都變身一次。






為增加本篇網誌的可觀性,加演拉打扭蛋變身!

#拉打

7 則留言:

  1. Morningggggggggg
    [版主回覆04/07/2011 19:58:00]Good Evening ~

    回覆刪除
  2. 唔只變身片段,重有必殺技睇,呢個兒童節真開心...
    [版主回覆04/07/2011 20:00:00]回味最有印象的片段~

    回覆刪除
  3. 有幾樣自己鍾意的collection便夠了,越小越珍貴
    [版主回覆04/07/2011 20:01:00]樣樣有d 會變成堆積如山~

    回覆刪除
  4. 細心再睇,原來檔主連漫畫書都有用書套包住呢,真係愛書之人...
    [版主回覆04/07/2011 20:03:00]係咁樣先至新淨~外面再用膠袋包裹,但好唔環保~!!

    回覆刪除
  5. D碟係咪臺灣出既?
    [版主回覆04/07/2011 20:09:00]睇落都幾似~ 呢幾隻係響旺角信和買既~!!

    回覆刪除
  6. 很豐富喔! ...令人羨慕!!! --那些DVD, 假如不是台灣版也應該是從台灣版複製出來的. 很少人會訂購日本原版的. 不單只因為貴, 也因為日版沒有中/英文字幕. 舊作品就更通常什麼字幕都沒有[日文字幕都欠奉, 即考聽力!]) --咦, 原來 [ザ・ウルトラマン] 有第4卷! 大約20多年前小弟從中古店買了這套漫畫, 只有1~3. 那時沒有internet, 不好查找. 我就一直都誤以為只有3卷. ...10多年前我把它們賣掉了.    
    [版主回覆04/10/2011 17:49:00]相比超級粉絲~ 這裡東西十分小兒科,不值一提。
    光碟是否台版沒有研究過,喜歡看便可。
    每件東西並不是可以長久擁有,找到喜愛它的人應該值得高興。

    回覆刪除
  7. 真係百看不壓,佢同鹹蛋在60及70後的心目中,都是集體回憶.
    [版主回覆04/10/2011 17:52:00]每人也有所愛,有些人喜愛鈔票,有些人喜愛回憶,我就兩樣都想要~!!

    回覆刪除

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger