2021年11月12日星期五

有一種觀影經驗叫...by 鄭丹瑞



「有無發覺,比起我哋後生時,依家啲電影同電影院係多咗,但係可供選擇嘅好睇電影,就少咗。」損友甲是電影發燒友:「上個禮拜,我偷得浮生,諗住搵場戲睇下,點知揀唔落手。我細個嘅時候,努力幫人補習,儲埋啲錢就係去睇 戲,一到星期六,由十二點半、兩點半、五點半、 七點半,睇到九點半,甚至午夜場都殺埋!而且套套都係好戲,都有嘢學,有嘢袋到落袋!」

「我細路仔嘅時候,住木屋區,家徒四壁, 睇戲係一件好奢侈嘅事,但係我又鬼咁鍾意睇戲。」損友乙插嘴:「辛辛苦苦儲埋成個禮拜嘅食飯錢,先至夠去睇一套戲,嗰陣時未發明 DVD,如果好睇到想睇多次,我就匿埋喺戲院嘅洗手間,等下一場開場,戲院大堂一熄燈, 我就偷偷地走番入去,再睇一次、兩次,甚至三次!所以,後來啲電視經典頻道成日重播好 多經典西片,我合埋雙眼,淨係聽對白,已經知道係邊套戲、邊個導演、邊個主演!唔似依家啲戲,喺戲院睇完,隔一排喺電視度再睇番, 竟然完全唔記得晒啲劇情,好似從來未睇過咁, 一啲印象都無!」損友乙口中「好似從來未睇過」的觀影經驗,一眾損友紛紛認同。

「電影嘅技術進步一日千里,但係真係能 夠打動人心,真係可以永遠俾人記住嘅電影, 就愈嚟愈少。」是電影前輩行家的慨歎。

鄭丹瑞

===


文章末段說「好似從來未睇過」的觀影經驗,非常認同,或者電影再沒有金句對白出現,又或者網絡年代資訊太多令大家索性變成金魚記憶了。

沒有留言:

發佈留言

隨機精選文章

追蹤者

Powered By Blogger